מקצועני הפרגולות

פרגולה לבית פרטי

פרגולה לבית פרטי

מיקום פרגולה לבית פרטי

פרגולה לבית פרטי יכולה להיות מוצבת במספר מקומות. הפרגולה יכולה להיות בכניסה לבית, במרפסת הבית, בחצר או הגינה ובעצם, כמעט בכל מקום שתרצו.

לעיתים בהזמנת פרגולה לבית עולה הצורך במספר פרגולות בבית ולכן חשוב מאוד להתאים לכל מקום את הפרגולה הייחודית והטובה עבורו.

הפרגולות יכולים להיות מעץ מלא או ממתכת, כשבדרך כלל מדובר במתכת אלומיניום או משילוב של שניהן, יש גם אפשרות לפרגולה מבטון אבל פרגולה זו היא פחות נפוצה.

פרגולה עץ לבית יכולה להיות קבועה או שתהיה לה יכולה הזזה על ידי הפעלה חשמלית וזה לפי הדרישה והצורך שלכם.

יש מקומות בבית פרטי שעדיף שהפרגולה עץ מחירים תהיה קבועה כמו לדוגמא- אם יש לכם מרפסת שמש שאתם רוצים לייעד לכביסה עדיף שיהיה משהו קבוע ויציב שיגן על הכביסה שלכם תמיד

לעומת זאת במרפסת או בחצר שיוצאים לשבת בה חלק מהזמן פרגולה נפתחת יכולה להיות יעילה יותר והיא תוכל להיפתח ולהיסגר עלך ידכם בהתאם לצורך ולשימוש שלכם.

צורות כלליות וייחודיות של פרגולה לבית פרטי 

הפרגולה המוכרת יותר היא פרגולה מרובעת/ מלבנית שניתן לראות בלא מעט מקומות, אולם בעיקר בבניית פרגולה לבית יש לכם יכולה להתאים את צורת הפרגולה לכל מקום ומקום שתרצו בהתאם לעיצוב שמשתלב ומוסיף יופי לבית.

לדוגמא בכניסה לבית הרבה פעמים יהיה יפה יותר להתקין פרגולה מעוגלת שתגרום לכניסה לבית להיראות מרשימה יותר.

פרגולה לבית יכולה להיות פרגולה שצמודה לאחד מקירות הבית או שהיא ממש בעלת 4  עמודים שמחזיקים אותה, כאשר בוחרים צורות לפרגולה בבית כדאי להתאים גם את זה למקום.

דברים שכדאי לדעת על פרגולה לבית פרטי

ראשית, דבר שחשוב מאוד לדעת הוא שבדרך כלל אין צורך להוציא אישורים מהרשויות המקומות על התקנה פרגולה וזה חוסך הרבה.

דבר נוסף, פרגולה טובה יכולה להחזיר כמעט כמו חדשה למשך שנים ארוכות ולכן כדאי לבחור את האדם המתאים שייצר ויתקין את הפרגולות אצלכם ובהרבה מאוד מהקרים ייתן לכם אחריות על הפרגולה ועל ההתקנה שלה.

ובאופן כללי הפרגולה הקבועה תהיה זולה יותר מפרגולה חשמלית אבל בכל מקרה מדובר בהוצאה חד פעמית לטווח רחוק 

לקבלת ייעוץ ראשוני חינם: